Properament anirem penjant aquí, al blog, més informació de la sortida per tots els que ens vulgueu acompanyar.
Per animar-vos aquí teniu un vídeo del que ens podem trobar quan anem a PAMPLONA. (Si busqueu el minut 7'50 hi trobareu una sorpresa...)
Hola cantaires, Després d'un maig excessivament plujós, excessivament calorós, excessivament mogut, excessivament intens... potser qu...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada