dimarts, 22 d’abril del 2014

Dissabte 26 cantem!

Passada la gran festa de l'amor i la literatura el proper dissabte 26 d'abril tornem a quedar per fer una nova cantada conjunta. Com sempre ens veiem a les 12:00 a la Plaça de la Corona i farem el recorregut habitual. I si també us agrada ballar veniu a la tarda a la Plaça de l'església que celebrem el Dia Internacional de la Dansa.

No hi falteu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UN JUNY TRANQUIL... PER PIETAT!

  Hola cantaires,  Després d'un maig excessivament plujós, excessivament calorós, excessivament mogut, excessivament intens... potser qu...