dimarts, 22 d’abril del 2014

Dissabte 26 cantem!

Passada la gran festa de l'amor i la literatura el proper dissabte 26 d'abril tornem a quedar per fer una nova cantada conjunta. Com sempre ens veiem a les 12:00 a la Plaça de la Corona i farem el recorregut habitual. I si també us agrada ballar veniu a la tarda a la Plaça de l'església que celebrem el Dia Internacional de la Dansa.

No hi falteu!

UN JUNY TRANQUIL... PER PIETAT!

  Hola cantaires,  Després d'un maig excessivament plujós, excessivament calorós, excessivament mogut, excessivament intens... potser qu...